Veel gestelde vragen

Hoe lang is de levertijd

Wij kunnen alles uit voorraad leveren. Zodra uw bestelling is betaald, wordt uw bestelling binnen 1 á 2 werkdagen verstuurd. Lukt ons dit niet, ontvang u hierover een bericht.

Kan ik mijn pakket ook volgen?

Zodra uw bestelling gereed is en klaar staat voor verzending, ontvang u van ons een email met een link naar Track & Trace van PostNL, DPD of DHL zodat u uw zending makkelijk kunt volgen.

Kan mijn bestelling ook per brievenpost verstuurd worden?

Helaas is dit met 99% van de producten niet mogelijk. Ten eerste zijn de producten te groot om in de brievenbus te stoppen en worden een aantal producten van glas gemaakt. Deze moeten wij goed verpakken om schade te voorkomen. Alle bestellingen worden verstuurd als (brievenbus)pakket per pakketservice van de grote bekende postbedrijven in Nederland. Wij maken gebruik van PostNL, DPD en DHL. Zo kan het pakket ten alle tijden gevolgd worden en zijn we er zeker van dat uw bestelling wordt afgeleverd.

Zijn alle artikelen uit voorraad leverbaar?

Alle artikelen zijn uit voorraad leverbaar. Indien een artikel toch niet op voorraad blijkt, krijgt u hier z.s.m. bericht van. Is een artikel niet op voorraad dan kunnen wij over het algemeen toch binnen 2 á 3 werkdagen leveren.

Hoe kan ik bij jullie betalen?

Betalen kan op verschillende manieren. Via
– Ideal
– Achteraf betalen via Billink
– Paypal
– Zelf overmaken per bank

Woont u in België of Duitsland dan kunt u ook betalen via sofort uberweisung of Bancontact.

Betalen via de site van Platja Huisparfums is veilig en snel. Alle betalingen lopen via onze goed beveiligde payment provider pay.nl. Zo kunnen ongenode gasten nooit bij uw betaalgegevens komen.

Kan ik ook namens een bedrijf kopen?

Dat is zeker mogelijk. Wij leveren zowel aan particulieren als bedrijven.